Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

La vie coffee report #8

"Αφού κερνάς ένα καφέ πες μου και το φλυτζάνι
ο έρωτας και ο σεβντάς βγήκανε για σεργιάνι".....
όπως σοφά λέει & ο λαός βεβαίως βεβαίως..

Ίντα μου κάνετε μωρέ???έτοιμοι για καφεδάκι?σήμερα δε με την τρομερή ηλιοφάνεια δεν νομίζω να μείνατε μέσα....

Επισκεφθήκαμε το "la vie"
Διεύθυνση: Προξένου Κορομηλά 8

Δοκιμάσαμε διάφορα είδη καφέ αλλά & κρασί.

Ποιότητα: πολύ καλή
Τιμή:φυσιολογικές τιμές. Λίγο πιο χαμηλά από τις τιμές που θα συναντήσετε στην Αριστοτέλους
Εξυπηρέτηση: πολύ καλή
Περιβάλλον: όμορφο αλλά στριμωχτά
Χωρητικότητα: δεν το λες μικρό αλλά ούτε & μεγάλο. Ευτυχώς έχει & πάνω όροφο
Προσωπικό: νεαρής ηλικίας αλλά τουλάχιστον όχι ψωνισμένα άτομα...
Πρόσβαση: με οποιοδήποτε λεωφορείο που διέρχεται από την Τσιμισκή. Στάση Αγίας Σοφίας. Θα το βρείτε καρόλου ντηλ με προξ. κορομηλά στο αριστερό σας χέρι.

Αξιολόγηση: δίνουμε 4/5 γιατί δεν θέλουμε να επαναπαυθούν μιας & τα πάνε πολύ καλά. Θα δείτε καλό κόσμο. 

Αλλά δίνουμε 5/5 στην δυναμική ιδιοκτήτρια που έχει τον πλήρη έλεγχο.

Σχόλια: ενδιαφέροντες πολυέλαιοι.

Θα προτιμούσα λίγο παραπάνω μεζεδάκια στο ποτό.

Επίσης κάτι μου λέει πως εκεί δεν θα γίνει εύκολα έλεγχος για κάπνισμα εντός του καταστήματος(δεν θα αποκαλύψω το πως το ξέρω αυτό,έχω κ εγώ τις πηγές μου...χεχεχε). 

Έχει & ιστότοπο www.laviecafebar.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου